بازاریابی الکترونیکی و آمیخته های بازاریابی

By | جولای 29, 2020

بازاریابی الکترونیکی و آمیخته های بازاریابی

در این فایل تلاش شده است تا به صورت توصیفی نگاهی به ارتباط بین بازاریابی الکترونیکی و آمیخته های بازاریابی شود. مطالعه مطالب این فایل برای دانشجویان رشته مدیریت بازارگانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد توصیه می شود. فایل پروژه: ورد اندازه و نوع فونت: بی لوتوس 14 فاصله سطرها: 1 منبع: دارد تعداد صفحات: 14 منبع گردآوری مطالب: به صورت کتابخانه ای نوع پژوهش: به صورت توصیفی فهرست بندی: دارد   فهرست بندی مطالب 1- مقدمه 2- بازاریابی الکترونیکی 3- اینترنت و بازاریابی 4- آمیخته های بازاریابی و بازاریابی الکترونیکی   5-  اصول بازاریابی الکترونیکی 6- تکنیک های بازاریابی الکترونیکی 7- بازاریابی شبکه ای 8- اثر بازاریابی الکترونیک بر فروش و هزینه شرکت ها 9- اهداف استراتژیک در بازاریابی الکترونیک 10- نتیجه گیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *