سير تكاملي ديجيتال ماركتينگ از گذشته تا به امروز

By | دسامبر 26, 2019

سير تكاملي ديجيتال ماركتينگ از گذشته تا به امروز


بازاریابی دیجیتال بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از فن آوری های دیجیتال در اینترنت ، از طریق برنامه های تلفن همراه ، تبلیغات نمایشگر و سایر رسانه های دیجیتال است. کانال های بازاریابی دیجیتال سیستم هایی مبتنی بر اینترنت هستند که می توانند از طریق شبکه های دیجیتال ارزش محصول را از تولید کننده به مصرف کننده ایجاد كرده ، تسریع کنند و انتقال دهند. اين مقاله در فرمت ورد و در 28 صفحه تنظيم شده است   …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *