پاورپوینت درباره «خلق مدلهای كسبوكار برای موفقیت استراتژیهای رقابتی در عصر اطلاعات: مفاهیم پایهای و روشها»
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات قابل ویرایش و آماده پرینت فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:45 بخشی از اسلایدها: مقدمه •چشم انداز فضای کسبوکار در ایران چگونه است؟ • •شرکت های ایرانی چگونه می توانند در محیطهای کسبوکار نقشآفرینی کنند؟ • •یک مدل کسبوکار مناسب چگونه ایجاد میشود و رشد مییابد؟ بخش اول: بررسی فضای کسبوکار در ایران بررسی فضای کسبوکار در 183 کشور دنیا توسط بانک جهانی (2012) فضای کسبوکار منظور از فضای كسب و كار، عوامل مؤثر بر عملكرد واحدهای اقتصادی مانند کیفیت دستگاه های حاکمیتی، ثبات قوانین و مقررات، کیفیت زیرساختها و… است كه تغییر دادن آنها فراتر از اختیارات و قدرت مدیران بنگاه های اقتصادی است. …