آموزش مخاطب شناسی و بررسی تکنیک های عملی

By | ژانویه 27, 2020

آموزش مخاطب شناسی و بررسی تکنیک های عملی


درهر ارتباطی حداقل سه عنصر جزئی اما مهم »پیام«، »فرستنده«و »مخاطب« وجوددارد. »مخاطب« می تواند شنونده، بیننده، خوانندهویا ترکیبی ازاینها باشد. به بیان دیگر هر فردی که از رسانه ای استفاده می کند مخاطب آن رسانه محسوب می شود.مخاطب در طول زمان دچار تحوالت بسیاری شده و هر دوره از ویژگی های خاصی برای تعریف آن استفاده شده است. مخاطبین در گذشته در بند »زمان«، »مکان« و »قابل رویت« بودند و این در حالی است که امروز این سه ویژگی در تعریف مخاطب جدید نیست. به بیان دیگر مخاطب جدید بزرگ تر،پراکنده تر،فردی تر و خصوصی تر شده است. در این فایل pdf بصورت کامل هرآنچه پیرامون مخاطب شناسی نیاز شماست را خواهید یافت … …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *