تحقیق درباره اصول تبليغاتی صنعت جهانی توريسم و جايگاه ايران

By | می 8, 2020

تحقیق درباره اصول تبليغاتی صنعت جهانی توريسم و جايگاه ايران


↓↓  لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت  فایل:  word    (قابل  ویرایش و آماده پرینت) تعداد  صفحات:18     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران: ” قوانين جهاني نظام اخلاقي براي صنعت گردشگري چهار چوبي از منابع رابراي توسعه ي مداوم و پر بار توريسم جهاني تنظيم مي کند . اين قانون فکرهاي بکر را ازبسياري از اعلاميه ها و قوانين ثابت و محدود کننده اي که قبلا وجود داشته بيرون مي کشد و افکار جديد را که منعکس کننده ي جامعه ي در حال تغييرما در آغاز قرن 21 است به آن مي افزايد… ” 1997 – استانبول بخش توسعه توريسم جهاني سازمان ملل متحد در قطعنامه اي ضرورت وجود مجموعه قواعد اخلاقي را براي گردشگري مدنظر قرار داد. هدف اين قطعنامه راهنمايي سازمان هايي بود که در پيشرفت اين صنعت نقش داشتند.طي دو سال کميته ي ويژه اي توسط دبيرکل و مشاور قانوني سازمان عهده دار آماده ساختن پيش نويس اين مجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *