مقاله آموزش بازاریابی برای چهار میلیارد بعدی: چالش ها و نوآوری

By | ژوئن 1, 2020

مقاله آموزش بازاریابی برای چهار میلیارد بعدی: چالش ها و نوآوری


دانلود  مقاله ترجمه شده Marketing Education for the Next Four Billion: Challenges and Innovations  با  عنوان،  آموزش بازاریابی برای چهار میلیارد بعدی: چالش ها و نوآوری بخشی از متن : توافق میان دانشگاهیان کسب و کار و کارشناسان بازاریابی رشد بازار در دهه های آینده را در پی خواهد داشت و عمدتا در بازارهای در حال ظهور که  میلیاردها خانوار در شرایط امرار معاش مجبور به افزایش درآمد اختیاری و استفاده از آن برای بهبود زندگی خود هستند به چشم می خورد (به عنوان مثال، دیویس و استفنسون، 2006؛ هاموند، کرامر، کاتز، ترنسپاندر، و واکر، 2007؛ Hoskisson، عدن، لاو، و رایت، 2000؛ Mahajan و Banga، 2005؛ پراهالد، 2005) تعیین کرده اند که در سراسر دسته بندی های  محصولات، شرکت ها وابسته به استعدادها و صرف انرژی تجار امرار معاش در این کلاس های  نوظهور در بازار برای دستیابی به استراتژی های بازاریابی موثر (در دادگاه و ناراسیمهان، 2010 ) هستند. بازرگانان امرار معاش افرادی هستند که از  طریق فعالیتهای  کوچک در بخش هایی مانند تولید و فروش اقلام پوشاک و مواد غذای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *