چگونه رشد پرسشگری درمحیط مدرسه وکلاس درس را تقویت نموده و سطح علمی دانش آموزان ابتدایی را بالا ببریم؟

By | نوامبر 28, 2020

چگونه رشد پرسشگری درمحیط مدرسه وکلاس درس را تقویت نموده و سطح علمی دانش آموزان ابتدایی را بالا ببریم؟

  بسیاری از دانشمندان و نام آوران بزرگ عوامل موفقیت خود را در زندگی ، مدیون توجه،معرفی و تقویت اعتماد به نفس خود توسط معلمان و مربیان مدارس معرفی کرده اند . چه بسیار دانش آموزانی که استعداد لازم برا ی نوآوری ، خلاقیت و تبدیل به چهره های موفق در آینده را داشته اند اما ” بی توجهی” دست اندرکاران آموزش و معلمان باعث” سرکوب ” ناخواسته آنان در کلاس درس ومدرسه در پایه های مختلف ، شده اند مثلاً معلمی که برای کنترل کلاس و یا عدم آگاهی زمانی که دانش آموزی سؤالی می پرسد به جای جواب موجبات تمسخر او در کلاس را فراهم می کند   آن دانش آموز را برای همیشه خاموش ساخته و او را به فردی ناموفق تبدیل کرده و مانع ترقی و پیشرفت در خور استعداد ش شده و حتی در بزرگسالی فردی کم جرات ، ترسو ، منزوی ، بیانگیزه برای موفقیت و استبداد پذیر شده است. ( 31 صفحه با فرمت ورد)   …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *