مدیریت استراتژی

By | نوامبر 28, 2020

مدیریت استراتژی

زبان:فارسی تعداد اسلاید:100 موضوع مورد بحث: تجزيه و تحليل موردي در سياست‏هاي بازرگاني رهنمودهايي براي تهيه تجزيه و تحليل موردي تهيه يك مورد براي بحث در كلاس تهيه يك مورد به صورت كتبي ارائه يك مورد به صورت شفاهي باشگاه مديريت استراتژيك پنجاه رهنمود براي موفقيت در تجزيه و تحليل موردي .1 بايد تجزيه و تحليل موردي و ارائه آن را به عنوان يك محصول مورد توجه قرار داد به‏گونه‏اي كه يك مزيت رقابتي آن را از تجزيه و تحليل موردي ساير دانشجويان متمايز و ممتاز نمايد. .2 بايد مدت‏ها پيش از زمان ارائه مطلب آماده بود تا وقت كافي براي انديشيدن و تمرين وجود داشته باشد. مسامحه و تعلل جايز نيست. .3 بايد پيوسته مجموعه‏اي از «چراها» را مطرح ساخت و در مورد مفروضات و آنچه قرار است ابراز گردد پرسشهايي را مطرح نمود و درصدد يافتن پاسخ مناسب برآمد. .4 اگر نتوان ديدگاهي را به خواننده منتقل كرد ، حتي بهترين عقايد هم هيچ فايده‏اي نخواهد داشت. بنابراين ، به هنگام دست يافتن به عقيده‏ها و نظريه‏هاي جديد بايد جهت ارائه هر چه بهتر آنها انديشيد. .5 بايد نسبت به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *