تحقیق درباره شيوهاي نوين ارزشيابي (ارزشيابي عملكردي، ارزشيابي گروهي، ارزشيابي باز)
↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:27 قسمتی از متن فایل دانلودی : چكيده : فرآيند ياددهي و يادگيري ناگهان اتفاق نميافتد بلكه حاصل طراحي و سازماندهي دقيق و متنوعي ميباشد. همه افراد از نظر يادگيري يكسان نميباشند بلكه باهم متفاوتند در بعضي از آنها يادگيري از طريق چشم، در بعضي از طريق گوش در بعضي از طريق لامسه و … انجام ميشود پس افراد در يادگيري باهم متفاوت ميباشند در نتيجه روشهاي ارزشيابي بايد متنوع و متفاوت باشد و با توجه به تفاوتهاي فردي دانشآموزان استفاده شود چون نظام ارزشيابي تحصيلي يكي از مؤلفههاي اساسي نظام آموزشي و رشته پيوند بين دو مولفه يادگيري و ياددهي است. اين گونه تصور ميشد كه ارزشيابي تحصيلي يكي از عوامل موثر در بهبود كيفيت اين دو مؤلفه است. پژوهشها هم نشان از وجود چنين تاثيري داشت. مقدمه : شايد به ج …