تحقیق درباره بازاریابی آنلاین

By | ژانویه 27, 2020

تحقیق درباره بازاریابی آنلاین


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات قابل ویرایش و آماده پرینت فرمت فایل :  word تعداد صفحات : 11 بخشی از صفحات : بازاریابی آنلاین، 7 لایه‌ی عمومی: از سئو تا ایمیل مارکتینگ  بازاریابی آنلاین در تعریف ساده، برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین است. به طور کلی بازاریابی آنلاین همان اهداف شکل های سنتی تر بازاریابی را دنبال می کند: افزایش آگاهی نسبت به برند، تولید لید و پیدا کردن مشتری های جدید. برخلاف تصور عمومی، دیجیتال مارکتینگ مفهومی متفاوت و گسترده‌تر از بازاریابی آنلاین است؛ و کمپین های بازاریابی دیجیتال لزوما در این حوزه قرار نمی گیرند. دیجیتال مارکتینگ می‌تواند آنلاین یا آفلاین انجام شود. در حقیقت  تنها آن دسته از فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال که در بستر اینترنت اتفاق می‌افتند در حوزه بازاریابی اینترنتی یا آنلاین قرار می‌گیرند. این مقاله مرتبط درباره «دیجیتال مارکتینگ » را بخوانید.  آنلاین مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی یا تبلیغات آنلاین همگی بیانگر یک مفهوم هستند. کاهش هزینه ها، انعط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *