پاورپوینت , بازاریابی و مدیریت بازار , 104 اسلاید , pptx
این پاورپوینت با موضوع بازاریابی و تبلیغات در104 اسلاید با عناوین زیر: •فصل اول-نیازها و رفتار خریداران •فصل دوم -اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش •فصل سوم – اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی •فصل چهارم -برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بیمه مخصوص دو نکته ارزشمند در موفقیت بازاریابی 1- ایجاد مشتریان شیفته و وفادار 2- دانستن اینکه : نو امروزی کهنه فرداست همانطوری که کهنه امروزی نو دیروزی بوده است معیارهای سه گانه برای شناسایی نوع بازار 1- شور و شوق و علاقه و اشتیاق مشتریان 2- نقدینگی و قدرت خرید آنان 3- میزان نیاز و احتیاج خریداران انواع بازار با توجه به معیارهای سه گانه 1- بازار فعال ( Active Market ) 2- بازار محتمل ( Possible Market ) 3- بازار بالقوه ( Potential Market ) 4- بازار پنهان ( Latent Market ) بازار فعال بازاریست که در آن خریداران هم به کالا نیاز دارند ، هم علاقه و هم این که قدرت خرید کالا را دارند و عملاً به خرید کالا می پردازند بازار محتمل بازاریست که در آن نیاز و علاقه …