تحقیق آماده اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی – 24 ص وورد قابل ویرایش

By | می 17, 2020

تحقیق آماده اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی – 24 ص وورد قابل ویرایش


تحقیق آماده اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی – 24 ص وورد قابل ویرایش تحقیق آماده اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی – 24 ص وورد قابل ویرایش تحقیق آماده اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی – 24 ص وورد قابل ویرایش تحقیق آماده اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی – 24 ص وورد قابل ویرایش تحقیق آماده اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی – 24 ص وورد قابل ویرایش بر اساس تحقیقات انجام شده در هر جامعه، حدود 1تا 3 درصد جمعیت را افراد کم توان ذهنی تشکیل می دهند (سادوك[1]،2003).نقیصه های ذهنی با توجه به نوع و شدت نقص به شکل های گوناگون طبقه بندی شده اند (داورمنش،1385). در مورد درصد افراد کم توان ذهنی آموزش پذیرعقاید مختلفی وجود دارد.ساراسون و ساراسون (1987) این تعداد را 80% و ساجدی(1385)، 89%، اعلام کرده اند. این افراد تفاوت های زیادی در رفتارهای تطابقی دارند. این گروه با این سطح از کم توانی ذهنی در کلاس های کودکان معمولی شرکت م …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *