تحقیق بررسی هنر مينيمال و هنر مفهومي
دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، هنر مينيمال و هنر مفهومي ، بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : در خلال سالهاي دهه 1960، تحولات بنياديني در روند هنر مجسمهسازي معاصر به وقوع پيوست. همگام با ساخت مجسمههاي پاپ توسط هنرمنداني چون كلاس اولدنبرگ، هنرمند برجسته ديگري به نام ديويد اسميت (70-1960) عرصههاي موفقيت را به سرعت درمينورديد. او در مقام يك مجسمهساز راهي را در پيش گرفت كه با تجربيات جكسون پولاك در نقاشي كاملاً موازي بود. اسميت زندگي هنري خود را بدواً به عنوان يك نقاش و همكار نزديك آرشيل گوركي و ويلم دِكونينگ، دو تن از پيشگامان اكسپرسيونيسم انتزاعي، آغاز كرد. وي بعدها به سمت مجسمهسازي سوق پيدا كرده و نقاشي را رها نمود، يا به تعبير صحيحتر به گونه ديگري آن را دنبال كرد. او خود ترك نقاشي و معطوف شدن به روي مجسمهسازي در اوايل دهه 1930 را يك انقطاع ناگهاني تلقي نميكند. ليكن بايد دانست بين طرز تلقي اسميت و باورهاي نقاشان اكسپرسيونيست انتزاعي تقابل فزايندهاي وجود داشت. آثار پولاك نوعي تأكيد بر دغدغههاي حقوق فرد و نيز بيان …