تحقیق درباره ایمیل مارکینگ

By | ژانویه 27, 2020

تحقیق درباره ایمیل مارکینگ


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات قابل ویرایش و آماده پرینت فرمت فایل :  word تعداد صفحات : 34 بخشی از صفحات : ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟ به عمل ارسال ایمیل‌های تجاری به گروهی از افراد که در حال حاضر مشتری بالفعل یا بالقوه ما هستند،   ایمیل مارکتینگ   یا   بازاریابی ایمیلی   گفته می‌شود . در نظرسنجی که لیتموس (LITMUS) از بین ۳۷۲ دیجیتال مارکتر انجام داده بود ، میانگین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را ( ۳۸:۱) محاسبه کرده بود. این بدین معناست که از هر ۳۸ گیرنده ایمیل یک نفر تبدیل به مشتری می‌گردد . ۸ استراتژی مهم در ایمیل مارکتینگ استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ   بخشی از استراتژی کلان شما برای بازاریابی دیجیتال است. ضمناً   استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ   به شما کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را از کانال ارتباطی ایمیل ، به فروش برسانید و نرخ بازگشت سرمایه خود را به حداکثر حالت ممکن ارتقا دهید . برای اینکه به این مهم دست یابید ، چندین استراتژی را که در سال جاری می‌تواند به شما کمک ک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *