تحقیق درباره بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ

By | ژانویه 27, 2020

تحقیق درباره بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات قابل ویرایش و آماده پرینت فرمت فایل :  word تعداد صفحات : 2 بخشی از صفحات : بازاریابی اینترنتی   یا   دیجیتال مارکتینگ   (به  انگلیسی :   Digital marketing ) نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه دیجیتال دیگر انجام می‌شود.  این نوع  بازاریابی تبلیغاتی است که به دلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای  اطلاع رسانی   و  روابط عمومی   جایگاه خاصی را در بین  تبلیغاتچی ها   باز کرده‌است. شبانه‌روزی و بی‌وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات به صورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پُر رنگ‌تر می‌شود. درواقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از همه ابزارهای دیجیتال مثل وب سایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین (ادورز مارکتینگ)، شب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *