تحقیق درباره رسانه‌های جمعی و سرمایه اجتماعی

By | نوامبر 2, 2019

تحقیق درباره رسانه‌های جمعی و سرمایه اجتماعی


↓↓  لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت  فایل:  word    (قابل  ویرایش و آماده پرینت) تعداد  صفحات:19     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : رسانه‌های جمعی و سرمایه اجتماعی مفهوم سرمایه اجتماعی ( Social Capital ) به‌طور روز افزون در حال گسترش است . این عبارت که در سال‌های اخیر وارد حوزه علوم اجتماعی شده است، دریچه‌ی تازه‌ایی را در تحلیل و علت یابی مسائل اجتماعی گشوده است و گاهی در قلمرو رسانه‌های جمعی مطرح می‌شود. مطالعات و تحقیقات وسیعی در این زمینه توسط صاحب نظران و دانشمندان صورت گرفته است. صاحب نظران و نظریه پردازنی چون “جیمز کلمن ” ( James Coleman) ، ” رابرت پوتنام ” ( Robert Putnam) ، ” پیر بوردیو “( Pierr Burdarue) ، ” فرانسیس فوکویاما ” ( Francis Fukuyama) ، ” گری بیکر ” ( Gary Becker) ، ” ارو ” ( Arrow ) و… . این مقاله ابتدا به معرفی” سرمایه اجتماعی” و انواع آن پرداخته است و در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *