تحقیق همه چیز در مورد بازيگري
دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، همه چیز در مورد بازيگري ، بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : بارها از خود پرسيدهام، چگونه مي توان به اين سئوال پاسخي داد كه هم قابل قبول باشد و هم حق مطلب را ادا كرده باشد. قبول، از نقطه نظر عام عرض كردم، چون مي پندارم، تمام تئوريها در بازيگري راهگشا و ضروري اند ولي هيچ گاه در توضيح خود حق مطلب را ادا نكردهاند .حق مطلب يعني آن اتفاق ظريف و پيچيده اي كه در ذهن بازيگر شكل ميگيرد و به روان و جسم او منتقل ميشود. بين آن اتفاق از لحظه اول برخورد بازيگر با كاراكتر تا لحظهاي كه وي روي صحنه است يك فضاي خالي است و كلمات تئوريسين ها براي پر كردن اين فضاي خالي مثل وضعيت كهكشانها در فضاي لايتناهي است. يعني فضاهاي خالي و بيتوضيح بسيار بيشتر از كلمات و توضيحهاي ارائه شدهاند. البته منظور من بخش تكنيكي قضيه، مثل تسلط بر بدن و بيان و … نيست. پر واضح است كه براي بازيگري تئاتر بايد تواناييهاي ويژهاي كه جهت اين كار لازم و ضرورياند كسب شود و تجربيات اساتيد فن در اين راه لازم الإجرا است ولي اين فقط …