توسعه محصول جدید

By | نوامبر 9, 2019

توسعه محصول جدید


            موضوع تحقیق   : اصول ایمنی در محیط کار فایل: ورد و پی دی اف (Word) 21 صفحه     توجه  :  قبل از خرید حتما عکس فایل را سیو (save)  کنید و نمایی کلی از فایل ارائه شده را مشاهده کنید .   فهرست : مقدمه مراحل اصلی فرآیند توسعه محصول جدید  1-ایده یابی و ایده زایی 2-تصفیه ایده ها 3-توسعه و آزمایش مفهوم 4-توسعه استراتژي بازاریابی 5-بررسی تجاري 6-توسعه محصول 7-آزمایش بازار 8-تجاري کردن             …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *