طرح تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش اعتماد، وفاداری و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی جهانگردی استان تهران)

By | ژوئن 10, 2020

طرح تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش اعتماد، وفاداری و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی جهانگردی استان تهران)


 دانلود  پروپوزال  رشته   مدیریت دولتی با عنوان ، بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش اعتماد، وفاداری و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی جهانگردی استان تهران)   بخشی ازطرح تحقیق: بیان مسئله امروزه با توجه به شدت رقابت در بازارهای گوناگون و وجود حق انتخاب­های بالا برای مشتریان و مصرف کنندگان، شرکت­های تجاری ناچار به استفاده از ابزارهای گوناگونی در حیطه بازاریابی به منظور جلب توجه مشتریان و تلاش در جهت حفظ ایشان می­باشند. گوناگونی و تنوع رفتار مصرف کننده به دلیل گوناگونی عوامل اثرگذار بر رفتار فرد و انگیزه فرد برای خرید می­باشد(تقوی فرد و همکاران، 1390). در این میان موفقیت یک شرکت در بازاریابی رابطه مند یکی از عواملی است که می­تواند منجر به بروز نگرش­های مطلوبی در مشتری همچون وفاداری وی گردیده و عملکرد شرکت را از طریق ایجاد روابطی مستحکم با مشتری ارتقاء بخشد (سیردشموک و همکاران، 2002). از سویی، با توسعه فناوری­های اطلاعاتی و گسترش وب­سایت­های ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *