طرح تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش اعتماد، وفاداری و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی جهانگردی استان تهران)
دانلود پروپوزال رشته مدیریت دولتی با عنوان ، بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش اعتماد، وفاداری و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی جهانگردی استان تهران) بخشی ازطرح تحقیق: بیان مسئله امروزه با توجه به شدت رقابت در بازارهای گوناگون و وجود حق انتخابهای بالا برای مشتریان و مصرف کنندگان، شرکتهای تجاری ناچار به استفاده از ابزارهای گوناگونی در حیطه بازاریابی به منظور جلب توجه مشتریان و تلاش در جهت حفظ ایشان میباشند. گوناگونی و تنوع رفتار مصرف کننده به دلیل گوناگونی عوامل اثرگذار بر رفتار فرد و انگیزه فرد برای خرید میباشد(تقوی فرد و همکاران، 1390). در این میان موفقیت یک شرکت در بازاریابی رابطه مند یکی از عواملی است که میتواند منجر به بروز نگرشهای مطلوبی در مشتری همچون وفاداری وی گردیده و عملکرد شرکت را از طریق ایجاد روابطی مستحکم با مشتری ارتقاء بخشد (سیردشموک و همکاران، 2002). از سویی، با توسعه فناوریهای اطلاعاتی و گسترش وبسایتهای ای …