مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

By | ژوئن 20, 2020

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مناسب ارائه سیستم های اطلاعات مدیریت استراتژی ها یا ابزارهایی است که تمام روابط وتعاملات با مشتریان بالفعل را مدیریت کرده وبه سود دهی بیشتر کسب و کار ورضایت مشتریان کمک می کند.                                                                      مباحث بررسی شده شامل : مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ اهداف CRM انواع CRM در سازمانها CRM استراتژیک CRM عملیاتی CRM تحلیلی CRM تعاملی کارکرد CRM …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *