مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

By | ژانویه 22, 2020

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری


مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری   مقدمه: با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان برای سازمان ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله اساسی و مهم برای سازمانها تبدیل گردیده است. مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد کسب و کاری است که از یک طرف با هدف افزایش سودآوری و در آمد برای سازمان و از طرف دیگر افزایش رضایت و وفاداری مشتریان ارائه شده است.مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای گسترده از ابزارها، فناوری ها و فرایند ها است که با هدف ارتقا، سطح رابطه با مشتریان و به منظور افزایش فروش مورد استفاده قرار میگیرند . فهرست: چکیده مقدمه تعریف تاریخچه CRM مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری انواع مشتریان اهداف CRM مزایای ارتباط با مشتری: انواع فناوری CRM مراحل اجرای CRM نرم فزار CRM ریشه اصلی ECRM  تعریف و تمایز تعریف ECRM تفاوت بین CRM  و ECRM اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی : نقش اینترنت در ECRM مراحل پیاده سازی ECRM منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM چالشهای موجود در مسیر ECRM نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM نتیجه گیری   عنوان : مفهوم مدیریت ارتباط با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *