مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

By | ژانویه 13, 2020

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مقدمه: با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان برای سازمان ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله اساسی و مهم برای سازمانها تبدیل گردیده است. مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد کسب و کاری است که از یک طرف با هدف افزایش سودآوری و در آمد برای سازمان و از طرف دیگر افزایش رضایت و وفاداری مشتریان ارائه شده است.مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای گسترده از ابزارها، فناوری ها و فرایند ها است که با هدف ارتقا، سطح رابطه با مشتریان و به منظور افزایش فروش مورد استفاده قرار میگیرند.   فهرست: چکیده مقدمهتعریفتاریخچه CRMمفهوم مدیریت ارتباط با مشتریانواع مشتریاناهداف CRMمزایای ارتباط با مشتری:انواع فناوری CRMمراحل اجرای CRM نرم فزار CRMریشه اصلی ECRM  تعریف و تمایزتعریف ECRMتفاوت بین CRM  و ECRMاهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی :نقش اینترنت در ECRMمراحل پیاده سازی ECRMمنافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRMچالشهای موجود در مسیر ECRMنمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRMنتیجه گیری     عنوان : مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری فرمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *