مقاله تاثیرات دانش بر موفقیت برند آنلاین: یک مدل مبتنی بر عامل برای تقویت سهم بازار آنلاین

By | ژوئن 7, 2020

مقاله تاثیرات دانش بر موفقیت برند آنلاین: یک مدل مبتنی بر عامل برای تقویت سهم بازار آنلاین


دانلود مقاله ترجمه شده رشته  تجارت الکترونیک   Impacts of knowledge on online brand success: an agent based model for online market share enhancement با عنوان، تاثیرات دانش بر موفقیت برند آنلاین: یک مدل مبتنی بر عامل برای تقویت سهم بازار آنلاین   بخشی از متن : چکیده دینامیک­های انتشار (پراکندگی) برندها تا حدودی ناشی از تعامل ناهمگن مشتریان در تجارت الکترونیک اجتماعی است و این تعامل اجتماعی بر تصمیمات پذیرش تاثیر می­گذارد. ما با استفاده از شبیه­سازی مبتنی بر عامل، روشی است که برای مدل­دهی دینامیک­های انتشار تجمعی استفاده می­شود. ما با استفاده از مکانیزم قیمت­گذاری بهینه و داده­های صنعتی، مدل مبتنی بر عاملی را معرفی می­کنیم تا فرایند ارزیابی سهم بازار برای برندهای مختلفی که بصورت آنلاین رقابت می­کنند، تکرار شود. مدل پیشنهادی به درک نقش دانش در انتشار برندهای رقابتی کمک می­کند. این مدل نشان می­دهد که وقتی برندهای مختلف با رقابت آنلاین، نوآوری، تصویر برند، سودمندی خودادراک­شده و اصطلاحات الکترونیک (e-WOM …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *