مقاله تاثیرات دانش بر موفقیت برند آنلاین: یک مدل مبتنی بر عامل برای تقویت سهم بازار آنلاین
دانلود مقاله ترجمه شده رشته تجارت الکترونیک Impacts of knowledge on online brand success: an agent based model for online market share enhancement با عنوان، تاثیرات دانش بر موفقیت برند آنلاین: یک مدل مبتنی بر عامل برای تقویت سهم بازار آنلاین بخشی از متن : چکیده دینامیکهای انتشار (پراکندگی) برندها تا حدودی ناشی از تعامل ناهمگن مشتریان در تجارت الکترونیک اجتماعی است و این تعامل اجتماعی بر تصمیمات پذیرش تاثیر میگذارد. ما با استفاده از شبیهسازی مبتنی بر عامل، روشی است که برای مدلدهی دینامیکهای انتشار تجمعی استفاده میشود. ما با استفاده از مکانیزم قیمتگذاری بهینه و دادههای صنعتی، مدل مبتنی بر عاملی را معرفی میکنیم تا فرایند ارزیابی سهم بازار برای برندهای مختلفی که بصورت آنلاین رقابت میکنند، تکرار شود. مدل پیشنهادی به درک نقش دانش در انتشار برندهای رقابتی کمک میکند. این مدل نشان میدهد که وقتی برندهای مختلف با رقابت آنلاین، نوآوری، تصویر برند، سودمندی خودادراکشده و اصطلاحات الکترونیک (e-WOM …