پاورپوینت استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران

By | فوریه 9, 2020

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران


قسمتی از مطالب پاورپوینت: 1- استراتژی ارزش وارزنده بودن به جای تغییرات وکاهش قیمت ها: فقط 3 درصد از بازاریابان معتقدند که کاهش متعدد قیمت ها می تواند باعث حفظ ورشد کسب وکار در شرایط بحران گردد   2- استراتژی هدف گذاری مجدد( بازار هدف جدید)   67درصد بازاریابان معتقدند که با تعریف وانتخاب بازار هدف جدید ومناسب، آثار منفی بحران کاهش می یابد تعیین بخشهای نامناسب بازار وخودداری از خدمت رسانی به آنها تعریف بازارهایی که نمی توانند بازار هدف باشند. تمرکز بر بخش های مفید وموثر بازار   تعداد اسلاید: 53 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *