پاورپوینت با موضوع ” توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده “

By | ژانویه 4, 2020

پاورپوینت با موضوع ” توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده ”


    فرمت: ppt تعداد اسلاید: 209   فهرست مطالب: مقدمه مفاهیم مدل رفتار خریدار عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده: فرهنگی عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده: عوامل اجتماعی عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده: خصوصیات فردی عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده: روانی نقش های افراد در تصمیم خرید مراحل فرآیند تصمیم خرید فرآیند تصمیم گیری درباره خرید کالاهای جدید طبقه بندی قبول کنندگان کالای جدید بر اساس زمان تأثیر ویژگی های کالا بر سرعت پذیرش آن مراحل  فرآیند بازاریابی عوامل موثر بر فرآیند بازاریابی 1- انتخاب مصرف کننده نهایی چگونگی انتخاب مصرف کننده نهایی آمیخته های بازاریابی( marketing mix ) انواع فروشگاه ها شبکه توزیع کالا سیاست های تشویقی تبلیغات پیشبرد فروش 3- سازماندهی فعالیت های بازاریابی عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی انواع یا شیوه های بازاریابی 1- بازاریابی تبدیلی 2- بازاریابی ترغیبی (انگیزشی) 3- بازاریابی توسعه ای 4- بازاریابی احیایی (مجدد) 5- بازاریابی تعدیلی(همزمانی) 6- بازا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *