پاورپوینت , تحقیقات و تصمیم گیری در زمینه بازاریابی , 65 اسلاید , PPTX

By | فوریه 8, 2020

پاورپوینت , تحقیقات و تصمیم گیری در زمینه بازاریابی , 65 اسلاید , PPTX


 این پاورپوینت با موضوع تحقیفات تصمیم گیری در زمینه بازاریابی •فصل اول – نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی   •فصل دوم – تحقیقات بازاریابی **سؤالات عمده پیش روی بازاریابان 1- چگونگی بخش بندی بازار و انتخاب بهترین بخش 2- چگونگی مزیت بخشی بر محصول 3- نحوه رفتار با مشتریان در مورد قیمت 4- و سؤالات متعدد دیگر در مورد آمیخته ها   **برخی از ابزار و مفاهیم عمده بازاریابی بازاریاب ، مشتری احتمالی ، بازار هدف ، خواسته ، نیاز ، تقاضا ، محصول ، ارزش ، رضایت ، مبادله ، معامله ، روابط و شبکه ها ، کانال ها ، زنجیره عرصه ، رقابت ، محیط یازاریابی ، آمیخته ها و . . .   **تصمیمات  عمده  بازاریابان در مورد چگونگی محصول 1- کیفیت محصول           5- بسته بندی آن 2- ویژگی های آن            6- برچسب محصول 3- طرح کالا                   7- گسترش خط تولید 4- علامت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *