پاورپوینت درس 21 کارگاه کارآفرینی ( تعیین کانال توزیع )

By | فوریه 10, 2020

پاورپوینت درس 21 کارگاه کارآفرینی ( تعیین کانال توزیع )


پاورپوینتی زیبا و جذاب در 11 اسلاید قابل ویرایش oتعیین کانال توزیع کانال های ارتباطی، توزیع و فروش، واسطۀ میان یک شرکت با مشتریان خود است. کانال ها نقاط تماس با مشتری هستند و نقش مهمی را در تجربه مشتری ایفا می کنند. کانال های ارتباطی را می توان از نظر نوع ارتباط با مشتری به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم و از نظر مالکیت کسب وکار به دو صورت شخصی و شریکی تقسیم بندی کرد. در جدول 1 -21 انواع هر کدام از این تقسیم بندی ها به همراه وظایف کانال ها آورده شده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *