پاورپوینت شهروندمداری و تکریم ارباب رجوع

By | مارس 9, 2024

پاورپوینت شهروندمداری و تکریم ارباب رجوع


           ‏پاورپوینت شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع توجه به تکریم ارباب رجوع برای داشتن نظام اداری پاسخگو و کارآمد با هدف بهبود و ارتقای سـطح حقـوق شهروندی ضرورت دارد. یکی از جهت‌گیری‌های مدیریت نوین در جوامع امروزی، توجه به اصل محور مشتری مداری و جلب رضایت مردم است. در ‏نظام اداری و اجرائی کشورها، رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های خدمتگزار دولتی به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی ‏سنجش میزان کارآمدی و رشد و توسعه آن نظام تلقی می‌شود. شاخص‌هایی مانند سرعت، دقت و درستی انجام کارهای ‏مراجعان و کیفیت خدمات‌رسانی، چگونگی رفتار با مراجعان، هزینه‌های انجام خدمات، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب عواملی ‏هستند که با افزایش رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی، موجب افزایش اعتماد عمومی خواهند شد زیرا در نظام دینی ‏مردم سالار، بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام اداری، اعتماد عمومی است. در پاورپوینت شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع به مفاهیم زیر پرداخته شده است: اهمیت مفاهیم شهروند مداری و تکریم ارباب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *