پاورپوینت مدل های سنجش اثربخشی تبلیغات
يکي از مهم ترين گام ها در هر برنامه تبليغاتي، ارزيابي آثار تبليغات است. اندازه گيري آثار گوناگون تبليغات اگرچه دشوار است اما نتايج آن براي برنامه ريزي، اصلاح و تعديل فعاليت هاي تبليغاتي سازمان ها بسيار مفيد خواهد بود. با ارزيابي اثربخشي برنامه هاي تبليغاتي مي توان تغييراتي در بودجه تبليغاتي، شکل و محتواي پيامها و نوع رسانه ها و کانال هاي ارتباطي و حتي زمان و شرايط اجراي تبليغ به عمل آورد تا تبليغات مفيدتر و مؤثرتر از گذشته صورت گيرد. 36 اسلاید پاورپوینت …