پاورپوینت مديريت بازار و بازاريابي

By | آوریل 15, 2020

پاورپوینت مديريت بازار و بازاريابي


نوع فایل:power point قابل ویرایش: 27 اسلاید           قسمتی از اسلایدها:   ب: تحقيقات قطعي  تحقيقات قطعي، خود به دو نوع تحقيقات توصيفي و علي ( علت و معلولي )      تقسيم مي شود.         تحقيقات توصيفي : همانطور كه از نام اين نوع تحقيقات مشخص است در       پژوهشهاي توصيفي ،محقق بدنبال توصيف مسايل است.   محققان در اين مطالعات از روشهاي زير بهره مي گيرند:  روش مشاهده   * روش شبيه سازي     * مطالعه بوسيله پرسشنامه    تشكيل جلسات متعدد با افرادي مثل متخصصان ، مشتريان و نظاير آنها  تحقيقات علي (علت و معلولي ): از اين نوع تحقيقات زماني استفاده ميشود  كه محقق قصد داشته باشد به وجود رابطه علت و معلولي بين دو متغير دست يابد.     فهرست مطالب و اسلایدها: مفاهیم اساسی بازار چهار عامل ایجاد بازار تعاريف بازار يابي تقسيم جمعيتي تقسيم رواني تقسيم بندي رفتار عوامل م …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *