پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری – 3 برگ وورد قابل ویرایش

By | آوریل 6, 2020

پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری – 3 برگ وورد قابل ویرایش


پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری – 3 برگ وورد قابل ویرایش پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری – 3 برگ وورد قابل ویرایش پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری – 3 برگ وورد قابل ویرایش پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری – 3 برگ وورد قابل ویرایش پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری – 3 برگ وورد قابل ویرایش پرسشنامه ارزیابی محیط یادگیری (DREEM) توسط راف و همکاران(1997) تدوین گردیده است. اين پرسشنامه داراي دو قسمت است. قسمت اول شامل سؤالات مربوط به مشخصات فردی و زمينه­اي دانشجويان و قسمت دوم شامل 50 سؤال مربوط به سنجش ادراك و انتظار آن‌ها از محيط يادگيری و آموزشي دانشگاه مي­باشد و به 5 بعد و حيطه ذيل تقسيم می­شود: ادراك دانشجويان از يادگيری 12 سؤال و حداكثر امتياز 48، ادراك دانشجويان از مدرسین 11 سؤال و حداكثر امتياز 44، ادراك دانشجويان از توانايي علمي خود 8 سؤال و حداكثر امتياز 32، ادراك دانشجويان از جو آموزشی 12 سؤال و حداكثر امتياز 48، ادراک دانشجويان از شرايط اجتماعي آموزش 7 سؤال و حداكثر امتياز 28. حداکثر امتیاز كل ممكن 200 امتياز است. هر عبارت با مقياس ليكرت 5 امتيازي بين صفرتا چهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *