پروژه كار‌آفريني (بوسترسازي ماشين‌هاي سبك و سنگين)

By | فوریه 10, 2020

پروژه كار‌آفريني (بوسترسازي ماشين‌هاي سبك و سنگين)


  فهرست 1 – خلاصه مديريتي 2 – نكات كلي كسب و كار 3 – شرح بازار هدف و مشتريان 4 – نحوه قيمت‌گذاري 5 – نحوه تبليغ 6 – خريد و كنترل موجودي 7 – تحليل رقبا 8 – برنامه‌ها براي رسيدن به هدف 9 – شرح سازمان حقوقي كسب و كار 10 – وضعيت منابع انساني 11 – تجهيزات و ملزومات مورد نياز 12 – موقعيت و محل استقرار كارگاه 13 – طرح عملياتي 14 – طرح مالي 15 – استراتژي‌ها و طرح‌هاي توسعه خلاصه مديريتي با توجه به واژه كار‌آفريني كه تعريف‌هاي گوناگون دارد لازم به ذكر است كه از نظر كانتليون كه ابداع‌كننده واژه كارآفريني است، كار‌آفرين را فردي ريسك‌پذير مي‌داند كه كالا را با قيمت معلوم خريداري مي‌كند و با قيمت نامعلوم مي‌فروشد و در جايي ديگر جين          كارآفرين را هماهنگ‌كننده و تركيب‌كننده عوامل توليد مي‌داند اما ويژگي‌هاي خاصي را براي او در ن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *