پروژه ي درس استراتژي هاي تجارت الکترونیکی

By | مارس 3, 2020

پروژه ي درس استراتژي هاي تجارت الکترونیکی


پروژه ي درس استراتژي هاي تجارت الکترونیکی یک طرح کلی ، آموزشی برای درس استراتژی های تجارت الکترونیک شامل فهرست زیر مقدمه (معرفی شرکت) بیانیه ارزش چشم انداز و ماموریت سازمان اهداف بلند مدت تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف ماتریس IFE تجزیه و تحلیل فرصت ها و تهدیدها ماتریس EFE ماتریس CPM مدل 5 نیروي پورتر تدوین و مقایسه ي استراتژي ها با ماتریس SWOT ماتریس SPACE روش IE انتخاب استراتژي با QSPM نتیجه گیري …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *